Easy video suite

0
735

Easy video suite is nothing but a waste of money and I’ve been trying to get a refund for the last 5 days, I’m sure that Chris thinks he’s talking to a 60 or 70 year old… https://plus.google.com/+JoseNunes/posts/1KeDHSnXZMJ

Customer Support? Forget it, he says 60 days money back guarantee, no questions asked, but he does nothing but ask questions, I had to escalate the refund request to clickbank and paypal, it’s clear he’s doing anything he can to avoid giving me a refund…. Good thing I have a couple of videos exposing the bullshit and those who endorse it,

Google ”Easy video suite” or subscribe to my YouTube channel for the full Easy video suite bullshit exposed

Day 1 – Product Description: EasyVideoSuite – Commercial License Status: Open – CUSTOMER
Type: Refund Request
Refund Amount: 472.80 USD
Created: 2014-11-05 07:30AM
Reason: I was not satisfied with the product. / Product did not meet expectations.
Comment:
The product is limited, has many compatibility problems, and has misadvertised features for commercial use.

Day 2 – Action: CHANGED: VENDOR : 2014-11-06 07:14PM
Comment:
Changed from Refund to Tech Support

hi Jose

I just wanted to personally message you, because you have requested a refund.

We have a 60 day, “no questions asked” refund guarantee and I’d be happy to process this
for you promptly!

However, customers who request a refund, often do because they have a small problem or
misunderstanding, that we can usually solve quickly, within 24hrs!

If thats you, I would be happy to personally step in and get you up and running quickly,
if you like?

We know it can be confusing using new software, but we can help.

If you still want a refund however, thats fine too and I will process it immediately for
you!

Let me know which you would like and thanks for purchasing our product in the first
place!

Chris
Audello Support Team

p.s Our business loves feedback, and you mention that you are ‘unhappy’ please can you
clarify?

Day 3 –
Action: CHANGED: CUSTOMER : 2014-11-07 03:51AM
Comment:
Changed from Tech Support to Refund

Hi Chris,
Please Refund
Thanks
Jose

Day 4 –

Action: CHANGED: VENDOR : 2014-11-08 09:37AM
Comment:
Changed from Refund to Tech Support

Hi Jose

If you could provide me with your sign in details for Audello, I can process the refund.

Thanks

Day 5 –
Action: CHANGED: CUSTOMER : 2014-11-08 05:17PM
Comment:
Changed from Tech Support to Refund

Ok,
Log-in details

You can sign in to the members area here: http://easyvideosuite.com/members/wp-login.php

Your members area username is: #################

Your members area password is: #################